Äntligen Hemma...

Det har varit en hemskt lång dag idag. Allt började dåligt med att jag försov mig och kom en kvart försent. Jag var helt borta, för jag var så trött, alla lektioner tills gympan där jag stod och frös ihjäl i regnet. Jag är fortfarande helt stel i armarna och benen efter det, så om någon minut ska jag ta ett långt bad. ^^

Jag har inga passande bilder för detta inlägget, men måste ändå lägga in någon. Så detta är en liten bild av mumintrollen på ett skyltfönster i Köpenhamn.

Som det inte var nog med att vi skulle vänta 30 minuter på en liten genomgång på sådär 15 minuter längre idag så "krockade" vi påvägen hem.. Eller rättare sagt, en stor maskin (eller vad det var) backade in i våran bil och jag blev så rädd att jag började skaka. Som tur var åkte min kille med så jag kunde krama honom. Det hände ingenting allvarligt, våran bil blev bara lite trasig på huven.

Kommentarer



Kommentera här:








Trackback
RSS 2.0