Where is my camera? :(

Just nu i denna sekund sitter jag här och lyssnar på Mika, samtidigt som jag packar inför paddlingen imorgon med skolan. Det ska bli roligt, har paddlat kanot en gång innan med några som vi känner ifrån Australien på samma ställe! ^^
Fast denna gången hoppas jag på att jag inte ramlar i... Skulle mest tycka synd om min lilla iPhone Robert som jag tvångsmässigt måste ha med mig, jag får halva panikattacker när jag inte vet vart den är någonstans.

Hihi, hittade bara denna bilden på min lilla telefon. ^^

Innan idag så låg jag och läste i Stephenie Meyers "Genom dina ögon" och somnade helt plötsligt. Med boken över ansiktet, så antingen måste boken vara riktigt tråkig eller så är jag bara extremt trött. Jag skulle gissa på det sista.

 

Som det framgår i rubriken, så kan jag inte hitta min systemkamera. Men jag tror att den kan ligga nere i tvrummet, jag är bara för lat för att gå ner och se efter. ;)


Kommentarer



Kommentera här:








Trackback
RSS 2.0