Jullov, underbara jullov

Jag älskar mitt liv! Det känns som att jag på något vis startat om och blivit lycklig. Skulle aldrig kunna komma över den hemska tiden i mitt liv om det inte vore för mina otroligt underbara vänner, och en speciell person. (*^o^*)

Hela denna veckan har varit helt underbar. I måndags och tisdags var det de sista vanliga dagarna i skolan, några av de bästa dagarna på länge. I onsdags så hade vi skolavslutning, där vi fick våra betyg och jag är ganska nöjd över mig själv. 
Igår så var det klassfest, och jag ångrar inte en sekund att jag böt till C. Vi är verkligen den bästa klassen någonsin. ♥


Imorgon är det julafton (men först Bingolotto-traditionen!), orkar knappt vänta!!
Börjar även bli lite småstressad inför nyår, jag måste jämt städa bort allt dåligt från det föregående året innan det nya året slagit in. Det känns som att börja om, och mitt nyårslöfte är att bli en bättre människa. Jag ska sluta vara så sur och lättirriterad som jag kan vara ibland, helt utan anledning, och se positivt på allt. De senaste 2 veckorna har jag blivit mycket gladare och positivare. Är väldigt nöjd över mig själv. ^^

Slänger in lite julkänsla, med Amanda Jenssens Another Christmas.

Kommentarer



Kommentera här:








Trackback
RSS 2.0