Ny design

Denna dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Dagen har gått åt till att fixa bloggdesignen, men är ändå inte riktigt klar. Har hela kommentarsfältet och lite småsaker kvar att fixa. Kommentera gärna vad ni tycker om designen hittills, är faktiskt väldigt nöjd själv, men som sagt är kommentarsfältet fortfarande ett bombnedslag, och jag ska fixa det så fort som möjligt. ^^

Det är bara 3 dagar kvar till nyår, men det känns mer som vår. Därför denna lilla bild ifrån April förra året.

Ett litet låttips innan jag går och lägger mig och låter min fina Mac vila. Pat Benatar - We belong ♥. En sån underbar låt, speciellt när man är galet kär... ^^

Kommentarer
TC

En ny och häftig design. När kommer det en bild på macen?

2011-12-29 @ 21:31:07



Kommentera här:








Trackback
RSS 2.0