Fick ett känslosammanbrott.

Jo. Det var meningen att jag skulle sova hos Louise i natt, men så blev det inte. Dagen och allt har varit bra, men nu på kvällen så var jag på toaletten och tvättade händerna. Hade låst dörren så trodde att det var därför jag började skaka. (Alltså att jag var rädd för att bli inlåst). Jag ignorerade det, men det blev värre. Jag bara bröt samman inuti, även om det inte märktes. Det har hänt så många gånger, vet inte riktigt varför men det är kanske för att jag inser fel som jag gjort och saker som händer runt om.

Vi hade iallafall riktigt roligt idag och hoppas verkligen att det kommer bli lika roligt i morgon. ^^

Kommentarer
liindblaads

Jaa :)

allt bra annars ? :)

2011-01-03 @ 14:19:58
URL: http://liindblaads.se



Kommentera här:








Trackback
RSS 2.0