Slöar framför datorn.

Surfar runt på Elgiganten och kollar MacBook's, samtidigt som jag fixar naglarna. Får göra det bästa jag kan av mina naturliga naglar, eftersom annars kommer de flyga iväg på torsdag när jag spelar gitarr.. Hihi har hänt innan. ;) Får vänta tills sommaren med lösnaglar. ^^  

Första gången jag använde lösnaglar, klassiskt. ^^

Jag har redan planerat så mycket jag ska göra iår, och detta året kommer bli det bästa någonsin känner jag på mig!
Några saker som jag ska göra iår:
• Melodifestivalen i Malmö, (Melody Club tävlar, och the ark ska tydligen uppträda :O)
• The Ark i Göteborg (vårturné)
• Falkenberg som vanligt :) 
• 13 Maj, Jag och Cornelia har känt varandra i ett och ett halvt år, så vi ska göra någonting, (Falkenberg förmodligen ^^) 
• The Arks sommarturné
• Sluta 8an! 
• Fylla 15 :love: 
• En massa massa mer.. ! 
Kommer såklart skriva om allting här på bloggen med :) 


Kommentarer



Kommentera här:








Trackback
RSS 2.0