Lite om mitt sommarlov

Det är bara 2 dagar kvar av sommarlovet nu. Det har verkligen varit helt underbart (samtidigt som det varit väldigt känslosamt också). Jag har hunnit med hur mycket som helst!
Sommaren började med att jag och Louise försökte färga mitt hår blått, vilket inte gick speciellt bra. Slingorna blev urtvättat gröna. Vi hade kul iallafall. 
 
Efter första blekningen.
 
Efter det så kom Giovanni hit, och vi hade superkul, fast vi bestämde oss för att vara vänner istället. Och under sommaren så blev jag tillsammans med Viktor igen. 
Mitt liv var j*vligt komplicerat ett tag då, vill inte skriva mer om det i bloggen, nu är allting super. 
 
Jag och Giovanni i Gränna.
 
Nu i sista veckan avslutade jag och Louise sommarlovet med att åka till Göteborg och shoppa! Det var verkligen en otrolig dag, riktigt skönt att bara åka iväg och koppla av. ^^
Har inga bilder på datorn därifrån, för direkt när jag kom hem från Louise i fredags så åkte vi till Falkenberg.
Så nu sitter jag här i husvagnen, och lyssnar på när min bror och hans kompis spelar Shadow the hedgehood på x-box. Det är en liten figur som hela tiden säger: "Please, you have to help me, you're the only one who can protect the ark". Hehe. ^^ 
 

Kommentarer



Kommentera här:








Trackback
RSS 2.0