Sömnbrist

Klockan är halv 3 och jag borde egentligen sova, men de senaste dagarna har jag inte somnat förrän 5, inte så konstigt egentligen.
Söndag - Måndag sov Louise över, då vi målade med grön tusch på mackor för att mamma skulle tro att de var mögliga. Egentligen var det meningen att vi skulle hälla karamellfärg på, men det fanns inte. Sedan var vi uppe, och kollade på något program till halv 5.
 
Vi i Oktober 2011
 
 
Måndag - Tisdag så var jag uppe sent för att jag inte var trött alls.
Tisdag - Onsdag sov jag hos Becka. Vi satt uppe, åt godis & spelade Papa Louie tills vi blev attackerade av en långben ungefär vid 4.
 
I morgon är sista dagen hemma denna vecka, innan jag åker till Nässjö, så jag tänker bara slöa hela dagen imorgon. Godnatt! ♥ 

Kommentarer
Becka

Var va den bilden ifrån? :O Jag ser ju typ död ut ;)

Svar: Haha, de är från när vi va i stan i Mars tror jag. Jag har ju plåster över hela örat XD
None None

2012-08-09 @ 15:55:52
URL: http://rebeckalindbom.blogg.se



Kommentera här:








Trackback
RSS 2.0