You make me feel alive-ive-ive.

Den senaste veckan har varit den absolut längsta veckan sen skolan började. När jag gick i grundskolan så var loven och helgerna det jag längtade efter mest av allt, men nu så har det vänt. Mina helger går åt till att sova, ha tråkigt och längta efter måndagen. Min klass är verkligen helt underbar! 

De första dagarna i denna veckan såg precis ut såhär: 
* De började med att jag vaknade vid 5-6 tiden av att jag haft en mardröm, eller bara undrat vart någonstans jag var.
* Dagen fortsatte sedan med att jag somnade om och vaknade inte igen förrän 12-13.
* De timmar jag hade mellan att jag vaknade och att jag skulle sova igen bestod av att äta, piano, äta, sjunga, äta, sova, äta, gitarr, äta, spela Black Eyed Peas experience, och till sist...äta. Med äta menar jag alltså ett flingpaket om dagen. 
I torsdags vaknade jag iallafall tidigt, och åkte iväg för att köpa ett makroobjektiv till min kamera, som jag skulle fått i julklapp egentligen om det inte vart slut på sonys hemsida, innan en kompis skulle komma hit. Igår så fixade jag min design nästan hela dagen, så lite kul har jag iallafall haft hittills. ^^
 
Från i fredags. ^^ 

Kommentarer



Kommentera här:








Trackback
RSS 2.0