Lycklig tisdag

Idag har det varit en riktigt bra dag.
Allting började med att jag kom till skolan med Gyllene Tider i öronen, så hur kan jag inte vara glad? Under dagen fick jag komplimanger om att jag luktade gott, vilket också gjorde mig glad. Jag gick i stort sett runt med ett leende på läpparna hela dagen, vilket även gjorde de långa lektionerna uthärdliga. 
   Efter skolan så gick jag med min bästa vän och kompanjon Louise till gymmet, och planerade stora planer inför höstlovet nästa vecka. ^^ 
 
Jag har till och med pratat med Patricia idag, och planerat vår framtid med våra perfekta drömkillar. Ser fram emot att se om det blir som vi planerat. 
   Nu har jag ca 170 sidor att läsa till Svenskan i boken "Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö" tills på torsdag, så det är kanske bäst om jag börjar. 
 

Kommentarer



Kommentera här:








Trackback
RSS 2.0